· Konsultacijos
· Teisiniai pagrindai
· Mokesčių sistema
· Atsakymai į klausimus

Franšizės verslas lietuvoje

Kadangi franšizės, kaip verslo organizavimo formos, populiarumas Lietuvoje šiuo momentu tik pradeda augti, nenuostabu jog dauguma žmonių dar nėra susipažinę su šiuo terminu. Lietuvoje šis terminas vis dar dažnai painiojamas su iš draudimo srities kilusiu vienodai skambančiu žodžiu. Franšizė tai yra tokia verslo organizavimo forma, kai jau sėkmingai veikianti įmonė už tam tikrą mokestį leidžia ta pačia veikla užsiimti kitam asmeniui arba įmonei.

Jam suteikia žinias, patirtį, teises naudotis prekiniu ženklu ir ištobulintu verslo modeliu. Žodis “franšizė” dažniausiai reiškia konkrečią verslo koncepciją, o “franšizavimas” – tai yra verslo plėtros modelis plačiąja prasme.

Priklausomai nuo konkrečios franšizės, įsipareigojimai gali būti labai apibrėžti, o gali būti palikta daug laisvės franšizės gavėjui. Franšizės pagrindu gali būti perleidžiama prekių arba paslaugų gamybos technologija, prekės ženklas, “know-how” ar suteikiama išskirtinė teisė prekių platinimui tam tikrame regione.

Ir Europoje, ir Šiaurės Amerikoje, ir Azijoje, ir kitose pasaulio regionuose franšizė, kaip verslo organizavo forma yra labai populiari. Net 5% visų JAV veikiančių verslų veikia franšizės pagrindu. Šiuo pagrindu net ir mažoje Lietuvos rinkoje veikia tokie visame pasaulyje puikiai žinomi prekės ženklai, kaip: McDonald’s, Holiday Inn., Zara, Jysk, Pizza Hut ir t.t. Šių organizacijų patirtis rodo kiek sėkminga gali būti franšizė.

Reikalinga profesionali konsultacija?

Vis dar turite klausimų? Mes pasiruošę Jums padėti!